آموزش مدارس و فضای مجازی

سناد-شاد-رایانه-

سناد-شاد-رایانه-

آموزش مدارس و فضای مجازی

روش استفاده از سناد و دانا و شاد(شبکه اجتماعی دانش آموزان

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

عوامل بد خطی دانش آموزان

دوشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۱۲ ق.ظ

🌸 نکات آموزشی 🌸 


🌴 عوامل بد خطی دانش آموزان 🌴

الف) گرفتن شست و دور بودن خیلی زیاد نوک قلم از انگشتان و صحیح نبودن جهت کاغذ و درست نبودن جهت حرکت قلم اتفاق می افتد.

ب) راست نویسی بیش ازحد: عواملی مثل بسیار دور بودن بازو ازبدن وبسیار نزدیک بودن انگشتان به سرقلم - هدایت قلم به تنهایی توسط انگشت سبابه – نا صحیح بودن جهت  کاغذ در ایجاد آن موثر می باشد.

پ ) پرفشار نوشتن که بر اثر فشار دادن بیش از حد انگشت سبابه و استفاده از قلم نا مناسب

ت ) کم رنگ نویسی بیش از حد به عواملی مثل بیش از حد کج یا  راست نگه داشتن قلم و چرخش نوک قلم به یک سمت و قطر بیش از حد قلم بستگی دارد.

ث ) زاویه دار نویسی بیش از حد : به دلیل سفت بودن بیش از حد شست و بیش از حد شل نگه داشتن قلم و حرکت بیش از حد قلم اتفاق می افتد.

ج ) نامرتب نویسی بیش از حد که چهار علت مهم برای این مورد و جود دارد که شامل نبود آزادی حرکت یا حرکت بیش از حد کند دست و محکم گرفتن قلم و در نهایت نادرست یا ناراحت بودن وضعیت می باشد.   

چ ) فاصله گذاری بیش از حد که به واسطه ی پیشرفت بیش از حد سریع قلم به سمت چپ و حرکت بیش از حد و سریع جانبی ایجاد می شود. 


🌼 روش های ترمیمی

قبل از فراگیری نوشتن طراحی تصویرهای با قلم مو و انگشت دست روی شن و نمک و آرد ماسه و .... به آمادگی قبل از نوشتن منجر می شود.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۲۸

نظرات  (۱)

سلام به نظر من خط خوب یکی از مهارت هایی است که باید از سن کم یعنی از دوره پیش دبستانی به دانش آموز آموخته شود در غیر این صورت بخشی از فرایند یاددهی و یادگیری دچار نقص خواهد شد ممنونم موفق باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی