آموزش مدارس و فضای مجازی

سناد-شاد-رایانه-

سناد-شاد-رایانه-

آموزش مدارس و فضای مجازی

روش استفاده از سناد و دانا و شاد(شبکه اجتماعی دانش آموزان

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

رفع ورود به برنامه شاد با ورود به لینک زیر در 48ساعت

يكشنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۵:۱۰ ب.ظ

❇️مدیران، معلمین و دانش آموزان
در صورت بروز هرگونه مشکل در ورود به شاد یا عدم‌ نمایش کلاس و یا هر خطای دیگری، می توانند مشکل خود را در فرم ذیل مطرح تا نسبت به حل مشکل توسط پشتیبانی شاد اقدام شود.
🔺شایسته است قبل از تکمیل فرم‌نسبت به تکمیل اطلاعات در سناد و عدم مغایرت اطلاعات دبیران و دانش آموزان در سناد و شاد اطمینان حاصل گردد.

💢لینک:
http://shad24.medu.ir/sabt

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۱۴

نظرات  (۴۴)

۱۴ ارديبهشت ۹۹ ، ۲۳:۵۲ میترا اسلامی

با سلام هنرآموزان هنرستان ودروس فنی در شاد هنرستان فعال نشده است

 سلام مطالبش هست بزودی فعال میشود

۱۵ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۱:۵۰ شاهرخ نادری قهفرخی

با سلام بنده معلم هستم بعد از نصب برنامه شاد در مرحله ثبت کد ملی با این پیام مواجه میشوم کد ملی معلم وارد شده مورد تایید نمی باشد

پاسخ:
سلام شماره تماس یا اطلاعات سناد رو چک کنید شاید انتخاب کلاس نشده اید تشکر 

عدم تایید مدیر واطلاعات دانش آموزان معتبر نیست

پاسخ:
مدیر بگو تایید کنه
  • https://shadlink.medu.ir/shadsupport
  • https://shadlink.medu.ir/shadsupport1
  • https://shadlink.medu.ir/shadsupport2
  • https://shadlink.medu.ir/shadsupport3
  • https://shadlink.medu.ir/shadsupport4
  • https://shadlink.medu.ir/shadsupport5

لازم است یکی از آدرس های بالا را در پیامرسان شاد کپی و با پشتیبان ارتباط بگیرید

من هنوز نمی تونم وارد کلاسها بشم تا روی کلاس مورد نطر کلیک می کنم صفحه می پره

پاسخ:
سلام شاید مشکل از سناد باشه انتخاب دبیر یا معلم نشدایداید
۱۹ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۳:۰۲ مهدیاس گرافیک

سایت قشنگی دارید ممنون

سلام. از طریق shadweb.iranlms.ir  احراز هویت کردم ولی در قسمت صحت سنجی در برنامه شاد، گزینه انتخاب نقش و در نهایت افزودن دانش آموزی وجود ندارد. در واقع با زدن دکمه صحت سنجی دوباره به قسمت احراز هویت هدایت می شوید.

پاسخ:
  • https://shadlink.medu.ir/shadsupport
  • https://shadlink.medu.ir/shadsupport1
  • https://shadlink.medu.ir/shadsupport2
  • https://shadlink.medu.ir/shadsupport3
  • https://shadlink.medu.ir/shadsupport4
  • https://shadlink.medu.ir/shadsupport5

لازم است یکی از آدرس های بالا را در پیامرسان شاد کپی و با پشتیبان ارتباط بگیرید

ببخشید ولی من نمیتونم احراز هویت کنم اطلاعاتم رو که مینویسم میگن اطلاعات وارد شده صحیح نمیباشد 

پاسخ:
سلام مشکل از سناد است اگه سناد درسته به آدرس که نوشتم بری درست میشه
  • https://shadlink.medu.ir/shadsupport
  • https://shadlink.medu.ir/shadsupport1
  • https://shadlink.medu.ir/shadsupport2
  • https://shadlink.medu.ir/shadsupport3
  • https://shadlink.medu.ir/shadsupport4
  • https://shadlink.medu.ir/shadsupport5

لازم است یکی از آدرس های بالا را در پیامرسان شاد کپی و با پشتیبان ارتباط بگیرید

۲۴ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۴:۰۱ حسین داستوار

سلام و عرض ادب

ببخشید من شاد رو نصب کردم اما تعداد کمی از کلاسها برایم قابل مشاهده است. به فناوری اداره هم مراجعه کردم. گفتند مشکل از برنامه شاد است.

بارها و بارهابرنامه  را حذف نصب کردم و دوباره برنامه را نصب کردم. اما مشکل حل نشد. حتی کارشناس فناوری اداره هم امتحان کرد .

پاسخ:
آپدیت جدیدش  رو نصب کن 
۲۵ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۱:۴۲ حسین داستوار

سلام

بارها و بارها که حذف نصب کردم . آپدیت جدیدش رو نصب کردم.

میگم رفتم فناوری اداره هم با آپدیت جدید و همه کارهایی که انجام دادن نتونستن اصلاحش کنند میگویند مشکل از نرم افزار شاد است.

پاسخ:
سلام shadweb.iranlms.irاینجا برو احراز هویت بکن یا شماره موبایلت رو توی سناد حذف کن دوبار ثبت کن 
  • https://shadlink.medu.ir/shadsupport
  • https://shadlink.medu.ir/shadsupport1
  • https://shadlink.medu.ir/shadsupport2
  • https://shadlink.medu.ir/shadsupport3
  • https://shadlink.medu.ir/shadsupport4
  • https://shadlink.medu.ir/shadsupport5

لازم است یکی از آدرس های بالا را در پیامرسان شاد کپی و با پشتیبان ارتباط بگیرید

۳ روز من تو سامانه ایرادو گفتم ولی هیچ فرقینکرد هیچ کس رسیدگی نمی کنه مدیر مدرسه ارجاع میده به معلم معلم میگه به پشتیبان بگو پشتیبان میگه برو تو این سایت هیچ کس پاسخ گو نیست

سلام من رو گوشی اولیا از طریق shad24.medu.ir/sabt   اقدام کردم و کد پیگیری داد حالا از کجا بفهمم انجام شده کد پیگیری از کجا بررسی کنم

پاسخ:
سلام باید وارد برنامه بشی از طریق نرم افزار یا مرور گرها

سلام بنده تمام مراحل را انجام میدهم ولی موقع کلیک بر روی کلاس چیزی نشان نمی دهد.

سلام خدا قوت  من معاون آموزشی هستم  سوال  درمورد احراز هویت یکی از دانش آموزان  که با توجه به اینکه اطلاعاتش با سناد مطابقت داشته و خواهر دو قلویش هم در آن کلاس فعال می باشد ولی برای این دانش اموز پیغام (اطلاعات وارد شده صحیح نمی باشد )می دهد لطفا راهنمایی فرمایید .با تشکر 

پاسخ:
سلام آپدیت برنامه رو نصب کنید

سلام دانش آموزان افغانی را نمی شود هحراز هویت کررد چون در قسمت ورود دانش آموز کد اتباع برداشته شده ودیگر نمی شود آن ها را احراز هویت کرد  لطفا راهنمایی فرمایید.ممنون

سلام، بنده بعنوان دبیر هنوز موفق نشده ام تو کانال شاد مدرسه مورد نظرم را ببینم مشکل کجاست به آموزش وپرورش هم مراجعه کردم بازم درست نشد

پاسخ:
سلام آپدیت جدید برنامه رو نصب کن

ببخشید تو کانال مدرسه لینک درس آمده اما نمیتونم وارد همون گروه که لینکش هست بشم

پاسخ:
سلام بگو مدیر وارد تون کنه 
۲۰ خرداد ۹۹ ، ۱۹:۲۹ مژگان محمدی

سلام. من وارد برنامه ی شاد شدم و تدریس ها را هم انجام دادم. ولی مدیر میگن که هنوز احراز هویت نشدی.باید چه کاری انجام بدبدمم؟

پاسخ:
سلام خارج شو از برنامه و حذفش کن آپدیت جدید نصب کن و وارد شو
۲۶ خرداد ۹۹ ، ۰۸:۳۵ ملیکا شعبانی

سلام احراز هویت برای من ثبت نمیشه و پیام میاد اطلاعات وارد شده صحیح نمی باشد لطفا راهنمایی بفرمایید

پاسخ:
سلام برنامه رو حذف و نصبش کن

وقتی وارد قسمت ثبت اطلاعات برای معلم میشم ، پیام میده که کد ملی معلم وارد شده مورد تایید نیست.

وارد سایت shad24.medu.ir/sabt هم که میشم و تمام اطلاعات رو وارد می کنم (اعداد رو هم در دو حالت نویسی و فارسی امتحان کردم ) هیچ اتفاقی نمیفته و درخواستم ثبت نمیشه و  پیام میده که مجددا سعی کنید.

 چندین بار در روزهای مختلف این کار رو انجام دادم

پاسخ:
سلام شماره ای که درسناد ثبته ب اون شماره واردشو
۰۹ تیر ۹۹ ، ۱۱:۰۰ رویا شفیع ابادی

سلام دبیر هستم شاد را دارم اسامی کلاسها را دارم ولی من را به کلاسم وارد نمیکند وامکان ارسال پیام راندارم

پاسخ:
سلام به مدیر بگو تاییدت کند

سلام

خسته نباشید

با گوشی دانش آموز اضافه شده......ولیکن با وب هویت سنجی را تایید نمیکند با همان اطلاعات و همان شماره گوشی؟؟؟؟

ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

لینک های support هم وارد نمی شود.

سلام وخسته نباشید ببخشید من بعد از دوهفته هنوز نتونستم وارد شاد شوم معلم ابتداییهستم معاونمون اشتباهی شماره دخترم را داده بود من بعد از چند روز منتظر شدندیدم که کلاسم به سیمکارت دخترم اومده از اونجا ترک گروه را زدم معاون مدرسمون دوباره شماره ام را اصلاح کرد ولی بازم نیومد وبا هر سیم کارتی که وارد میشم مینویسه شما قبلا احراز هویت کردید لطفا راهنمایی بفرمائید ممنون

سلام وخسته نباشید ببخشید من بعد از دوهفته هنوز نتونستم وارد شاد شوم معلم ابتدایی هستم معاونمون اشتباهی شماره دخترم را داده بود من بعد از چند روز منتظر شدن دیدم که کلاسم به سیمکارت دخترم اومده از اونجا ترک گروه را زدم معاون مدرسمون دوباره شماره ام را اصلاح کرد ولی بازم نیومد وبا هر سیم کارتی که وارد میشم مینویسه شما قبلا احراز هویت کردید لطفا راهنمایی بفرمائید ممنون

پاسخ:
سلام به مدیر بگو در سناد اطلاعاتت رو بروز رسانی کنه
۲۷ شهریور ۹۹ ، ۲۳:۲۱ ستاره‌مقدم

سلام‌من‌یک‌دانش‌اموز‌هستم‌من‌شاد‌روبرو‌ز‌رسانی‌کردم‌‌وحتی‌احراز‌هویت‌هم‌کردم‌ولی‌جز‌گروه‌تربیت‌بدنی‌‌هیچ‌گروهی‌برام‌نیومده‌میشه‌من‌رو‌راه‌نمایی‌کنید.خیلی‌ممنون.

پاسخ:
به مدیر یا آموزگار یا دبیر بگو دعوتت کنه
۳۱ شهریور ۹۹ ، ۱۲:۵۱ سیروس زرگوش

با عرض سلام من در شاد احراز هویت شدم  و به صورت نا خواسته تعدادی از کلاسام حذف شدند یعنی ترک گروه زدم و الان هر کاری میکنم نه خودم ونه مدرسه  ونه اداره نمیتونیم کلاسها را فعال کنیم با تشکر

 

پاسخ:
سلام صبر کن سناد بروز رسانی بشه مدیر می‌تونه اضافه ات کنه
۰۲ مهر ۹۹ ، ۱۱:۲۵ رباب فاضلی

با سلام رباب فاضلی هستم دبیر مطالعات اجتماعی متوسطه اول وقتی وارد برنامه شاد می شوم امکان حضور در کلاس ها را ندارم

پاسخ:
سلام در سناد قسمت مدیریت اطلاعات شناسنامه ای -اصلاح اطلاعات
شناسنامه ای کد ملی روبزن اطلاعاتت بروز آوری بشه 
۰۵ مهر ۹۹ ، ۱۵:۰۶ لیلا آگاهی

با سلام اینجانب آموزگار پایه دوم ابتدایی تمام راههایی را که ذکر شده برای اتصال به برنامه شاد انجام داده ام اما هنوز بعد از دوهفته نتوانسته ام به برنامه دسترسی پیدا کنم با توجه به اینکه اسمم در مدرسه من مدیر هست لطفا راهنمایی بفرمایید

پاسخ:
 iسلام به مدیر بگو یه لینک بفرسته یا به کلاس اضافه ات کنه
۰۶ مهر ۹۹ ، ۱۱:۱۶ خانم بیگم غلامی

با سلام.اینجانب به تازگی مدیر آموزشگاه شدم و فعلا نتوانستم وارد کلاس های آموزشگاه شوم .هنگام زدن کد ملی در قسمت ورود مدیر خطا میدهد که اطلاعات اشتباه است

پاسخ:
سلام برو در ستاد قسمت اطلاعات شناسنامه ای در قسمت والدین شماره ملی وارد کن و شماره موبایل تایید کن
۰۶ مهر ۹۹ ، ۲۰:۰۵ صدیقه آذرهوش

من اصلا  در سامانه شاد احراز هویت نشده ام

پاسخ:
سلام در سناد قسمت مدیریت اطلاعات شناسنامه ای -اصلاح اطلاعات
شناسنامه ای کد ملی روبزن اطلاعاتت بروز آوری بشه به مدیر بگو
۰۶ مهر ۹۹ ، ۲۲:۵۰ لیلا ابراهیمی

اسمم در نقش معلم است کلاس هایم اومده ولی نمی تونم وارد کلاس بشم البته یک بار درشاد حذف شدم  بارها شاد را حذف کردم ودوباره نصب کردم کدملب میدم میگه قبلا احراز هویت شدید ولی نمی تونم وارد کلاس ها بسم لطفا راهنماییم کنید 

پاسخ:
سلام به مدیر بگو یه لینک بفرسته یا به کلاس اضافه ات کنه
۰۷ مهر ۹۹ ، ۱۰:۳۳ الهام شریفی

باسلام من معلم هستم بعد از نصب برنامه شاد در مرحله ثبت کدملی با پیام اطلاعات  وارد شده صحیح نیست مواجه میشوم 

پاسخ:
سلام در سناد قسمت مدیریت اطلاعات شناسنامه ای -اصلاح اطلاعات
شناسنامه ای کد ملی روبزن اطلاعاتت بروز آوری بشه به مدیر بگو
۰۹ مهر ۹۹ ، ۱۹:۱۰ بشیر هستم دبیر فیزیک

من به خاطر هزینه اینترنت شماره تلفن پارسالم را عوض کردم و امسال این موضوع را به تمام مدارسی که تدریس داشتم اعلام کردم،ولی درشبکه شاد احراز هویت می شوم ولی هیچ کلاسی را دریافت نمی کنم .البته بعدا مدیر اعلام کرد که با همان شماره پارسال کلاسهای شما را من دارم و مجبور شدم دوباره شماره پارسال را فعال کنم .تکلیف چی هست که کلاسهای من فعال نمی شود ؟

پاسخ:
سلام به مدیر بگو در قسمت مدیریت اطلاعات شناسنامه ای در قسمت والدین کد ملی وارد کنه وشماره جدیدت رو ثبت و تایید کنه
۰۳ آبان ۹۹ ، ۱۰:۴۰ حسین محبوب

با سلام ،بنده بعد از 15 شهریور بعنوان مدیر انتخاب شدم در حال حاضر اهراز هویت نمی شوم و پیام میاد اطلاعات شما اشتباه است .راهنمایی بفرمایید.

پاسخ:
سلام خودت برو سناد در قسمت مدیریت اطلاعات شناسنامه ای در قسمت والدین کد ملی وارد کن وشماره همراه  رو ثبت و تایید کنه
۰۳ آبان ۹۹ ، ۱۲:۵۲ فریبا کاوند

سلام و عرض ادب، از یکم مهر به عنوان مدیر انتخاب شدم سناد اطلاعاتم وارد شده، ولی برنامه شاد قسمت مدیر بعد از وارد کردن کد ملی احراز هویت نمی شوم، پیام میده یا اطلاعات سناد اشتباه هست یا تا 48ساعت بعد از به روز رسانی درست میشه 

ممنون میشم پیگیری بفرمایید

پاسخ:
سلام خودت برو سناد در قسمت مدیریت اطلاعات شناسنامه ای در قسمت والدین کد ملی وارد کن وشماره همراه  رو ثبت و تایید کنه

سلام

من نسخه وب شاد رو در لب تاب نصب کردم،وقتی تو‌لب تاب با برنامه اسکرین رکوردر تدریس میکنم و فیلم میگیرم بعد از سیو تو لب تاب فیلم مشکلی نداره،ولی زمانیکه فیلم تدریس رو وارد شاد میکنم صفحه کتاب که درحال تدریس هستم برعکس نشون داده میشه 

میشه راهنمایی بفرمایید مشکل از کجاست؟

سلام

من نسخه وب شاد رو در لب تاب نصب کردم،وقتی تو‌لب تاب با برنامه اسکرین رکوردر تدریس میکنم و فیلم میگیرم بعد از سیو تو لب تاب فیلم مشکلی نداره،ولی زمانیکه فیلم تدریس رو وارد شاد میکنم صفحه کتاب که درحال تدریس هستم برعکس نشون داده میشه 

میشه راهنمایی بفرمایید مشکل از کجاست؟

۱۱ آبان ۹۹ ، ۱۵:۴۱ آرشام کاشانی

با سلام‌

من اشتباهی از گروه شیمی ترک گروه کردم الان نمیتونم وارد شوم 

معلم هم نمیتونه واردم کنه 

 

پاسخ:
سلام از مدیر مدرسه بخاهید به کلاس یا گروه دعوتتان کند یا لنیک بفرستد

سلام ..من درشاد ی مشکلی پیش اومد مجبور به حذف دستی دانش آموزانم کردم وگروه روحذف کردم الان یک هفته هست که هرکاری میکنم نمیاد یعنی شاد تعریف شده گروه مدرسه هستش وخودمدرسه تعریف شده وحتی تا کلاسمم تعریف شده ولی دیگه دانش آموازانم نیست یعنی از کلاسم به جلوتر نمیتونم برم وببینم لطفا راهنماییم میکنید ..

سلام ..من درشاد ی مشکلی پیش اومد مجبور به حذف دستی دانش آموزانم کردم وگروه روحذف کردم الان یک هفته هست که هرکاری میکنم نمیاد یعنی شاد تعریف شده گروه مدرسه هستش وخودمدرسه تعریف شده وحتی تا کلاسمم تعریف شده ولی دیگه دانش آموازانم نیست یعنی از کلاسم به جلوتر نمیتونم برم وببینم لطفا راهنماییم میکنید ..

پاسخ:
سلام از مدیر مدرسه بخاهید به کلاس یا گروه دعوتتان کند یا لنیک بفرستد

سلام روز به خیر . من  در شاد وقتی ورود به کلا س های من را میزنم اصلا وجود ندارم . هیچ کلاسی نیست که برام باز بشه چکار کن

پاسخ:
سلام به مدیر مدرسه بگو اضافه ات کنه

سلام روز به خیر . من  در شاد وقتی ورود به کلا س های من را میزنم اصلا وجود ندارم . هیچ کلاسی نیست که برام باز بشه چکار کن

۰۲ آذر ۹۹ ، ۱۴:۵۸ مونس هنرمند

سلام و خسته نباشید مونس هنرمند هستم معاون اجرایی دبیرستان فجر 

کلاس 12 انسانی این واحد آموزشی تشکیل نشده است لطفا راهنمایی کنید

سلام وقت بخیر.

برنامه بروز شده ی شاد با فعال شدن تایمرش ،در کار تدریس اختلالایجاد می کنه میخای جواب دانش آموزو بدی ویا پیامی ویا وویسی براش بفرسی تندوتند تایمرش فعل میشه کلی حالی ،حال گیر وقت گیره با این اوضاواحوال اینترنتی که داریم هر لحظه ارتباط قطع میشه،لطفا این نفیصه رو بر طرف نمایید.ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی