آموزش مدارس و فضای مجازی

سناد-شاد-رایانه-

سناد-شاد-رایانه-

آموزش مدارس و فضای مجازی

روش استفاده از سناد و دانا و شاد(شبکه اجتماعی دانش آموزان

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

نمونه تعریف صحیح کلاس و ساماندهی در سیدا

دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۴۰۰، ۰۷:۰۴ ق.ظ

سلام همکاران گرامی

 

🔴نکته خیلی خیلی خیلی مهم🔴 

 

✅جهت تعریف سازمان جهت پایه های تحصیلی خودتان حداکثر ظرفیت ها را ۳۴ نفر برای ابتدایی و متوسطه اول و دوم ۳۶ و ۲۸ نفر برای کار و دانش تعریف کنید .  

 

🔴مثال : اگر پایه اول شما ۸۰ دانش آموز است و مثلا کلاس اول الف شما ۲۵ و اول ب ۲۶ و اول ج ۳۲ و اول د ۳۵ ، شما نباید مجموع نفرات در پایه اول را در تعریف سازمان وارد کنید . و می بایست برای تمامی پایه های خود ۳۴ نفر را در ابتدایی و متوسطه اول و دوم ۳۶ و ۲۸ نفر را برای کار و دانش تعریف کنید . 

 

☢ لذا براساس برنامه توسعه سنواتی اگر شما دانش اموز بیشتر از اون سقف داشتید بایستی کتبا به اداره خود اطلاع رسانی نمائید که از نظر فضا وامکانات و..... برای مثلا سه نفر جای خالی و جای ثبت نام دارید و سپس در سیدا در آن‌پایه ارسال به منطقه را زده و اداره به شما مجوز اضافه کردن خواهد داد . 

درغیر اینصورت اگر شما تعداد دانش اموزان کلاس را افزایش دهید و بیش از مقادیر بالا وارد کنید وبیشتر از سقف مجاز باشد در صورت بروز اتفاق ، دردسرهای بعدی متوجه شما خواهد بود .

 

🔴 لذا حتما قبل از اینکار با مسول فناوری وکارشناس طرح وبرنامه منطقه خود هماهنگی لازم را داشته باشید .‌

 

✅ متاسفانه در تمامی کشور به دلیل عدم اطلاع رسانی دقیق و صریح اکثر مدارس این اشتباه را انجام دادند و ظرفیت ها را به صورت مجموع کلاس ها وارد کردند . 

 

 

✅ نمونه تعریف صحیح در سازمان .👇

 

✅ اول ۳۴

✅ دوم ۳۴

✅ سوم ۳۴

✅ چهارم ۳۴

✅ پنجم ۳۴

✅ ششم ۳۴

 

🔴❌ نمونه غلط در تعریف سازمان و ظرفیت ها 

 

❌ اول ۸۰ 

❌دوم ۱۳۰

❌سوم ۷۰

❌چهارم ۸۰

❌ پنجم ۹۰

❌ ششم ۸۲

 

❌ این نمونه همکاران گرامی کاملا اشتباه است . 

 

💯 همکاران محترم گواه این قضیه پیش فرضی می باشد که سامانه سیدا در سال تحصیلی ۱۴۰۰- ۱۳۹۹ تمامی ظرفیت ها را ۳۵ تعریف کرده است .‌

 

 

⭕️ با تشکر طالب بارانی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی